הכל על סרטים לצפייה ישירה

סרטים חינם ~ צפייה ישירה

ברוס וויליס – בן 57, בלי שיער ועדיין כוכב סרטים

קשה להסביר את ההצלחה בת השנים של ברוס וויליס. מכל שחקני האקשן – ארנולד שוורצנגר, דולף לונדגרנס ועוד – וויליס הוא היחיד שממשיך להרוויח משכורות ענק מאז תחילת שנות התשעים ועד היום. ובצדק. כל אחד מהסרטים שלו מקבץ המונים בקופות ומוכיח את כוח המשיכה שלו. מדוע אנחנו כל כך אוהבים את השחקן בן ה-57 ?

שחקנים אחרים כגון וויל סמית' וטום קרוז מחליפים תפקידים ולא נשארים נאמנים לתפקידי אקשן. הם מתנסים גם בתפקידים דרמטיים יותר. וויליס נותר תמיד ב"טייפ קאסט" סרט אחר סרט. הבחירות שלו אולי מעידות על חוסר גיוון אבל עבור 2.5 מיליארד דולר בשנה שסרטיו גורפים בעולם, לאיש לא ממש אכפת.

התמדה משתלמת, במיוחד במקרה של וויליס. השחקן מקפיד על לפחות סרט אחד בשנה בין רשימת סרטים חדשים, גם אם לא כולם ראויים לשבח.

וויליס, בניגוד לשחקנים אחרים, לא מככב בצהובונים ולא מעורר שערוריות בתקשורת. בניגוד לטום קרוז או ארנולד שוורצנגר, התדמית שלו נותרת נקיה ומחוץ לעין הציבור.

בניגוד לשחקני אקשן אחרים, כגון סטיבן סגל וקלוד ואן דאם, וויליס באמת יודע לשחק. בסרטים מומלצים שלו, כגון "החוש השישי" ואחרים (אותם אפשר לראות באתרים של סרטים לצפייה ישירה), יכולות המשחק שלו מופגנות לציבור ולא רק יכולת הלחימה שלו.

וויליס לא מעורה במידה החברתית כמו סלבס אחרים, שמצייצים כל שטות שהם עושים. וויליס עסוק מדי ביריות וברדיפה אחרי פושעים. למרבה ההפתעה, הוא ממש לא אוהב לצייץ לעולם מתי התעורר בבוקר והאם טייל עם הכלב.

מסתבר שוויליס הוא גם אדם נדיב. במלחמת עירק הוא הציע מיליון דולרים לחייל שיתפוס את סדאם חוסיין. ולמעט מעשי גבורה, גם ביום יום וויליס מגלה נדיבות. הוא ידוע בטיפים השמנים שהוא משאיר במסעדות. אחרי הכול, הוא התחיל את הקריירה שלו כברמן ומלצר.

קרח או לא, כולם אוהבים סרטים של ברוס וויליס

קרח או לא, כולם אוהבים סרטים של ברוס וויליס