הכל על סרטים לצפייה ישירה

סרטים חינם ~ צפייה ישירה

סרטים על סרטים על סרטים

יוצרי סרטים אוהבים ליצור סרטים חדשים על תעשיית יצירת הסרטים. זה נשמע אולי מיותר אבל גם זו דרך של אותם אנשים להביע את עצמם ואת השקפתם על המקצוע שלהם. השנה יצאו כמה סרטים מומלצים, שעוסקים בנושא. "היצ'קוק", לדוגמה, המספר את סיפור עשיית הסרט "פסיכו" בכיכובו של אנטוני הופקינס.

יש סרטים לצפייה ישירה נוספים, העוסקים באיך עושים סרט.

"סאנסט בולבארד" מ-1950 מגולל את העליות והמורדות של הכוכבות בהוליווד. את הזוהר והעבדות לצד העצב והפרסום. את הזקנה על הסט ובחיים וקריירות מתחילות ומסתיימות. משחקה של גלוריה סוונסון מערער בתפקיד נורמה דזמונד הזוהרת לשעבר ו-וויליאם הולדן מקסים כתמיד כתסריטאי.

"השחקן" מ-1992 הוא סרטו המופתי של רוברט אלטמן העוסק בהוליווד ובאנשיה. טים רובינס מגלם מפיק הוליוודי המאוים על ידי אלמוני, כנראה תסריטאי שנדחה בעבר, ואז נוקט בצעד אלים כלפיו. בהמשך, הוא מפתח רומן עם חברתו של אותו תסריטאי, מסתבך עם המשטרה וכמעט מאבד את משרתו לטובת "ילד פלא" . במסגרת דרמת מתח מייצר אלטמן ביקורת נוקבת על התעשייה.

"לילות בוגי" מ-1997 הוא סרטו של פול תומאס אנדרסון על כוכב פורנו צעיר בקליפורניה של שנות ה-70. מארק וולברג חתיך מתמיד הוא הכוכב, אבל מתחת לכל הזוהר הסרט נסוב על בדידות, כמיהה ומשפחה. צוות שחקנים משובח כרגיל: ג'וליאן מור, ג'ון סי. ריילי, פיליפ סימור הופמן והת'ר גרהם המקסימה.

"סטייט פינת מיין" הוא סרט קלאסי על תעשיית הסרטים ההוליוודית. דייויד מאמט המחזאי ביים סרט חמוד ושנון על שחקנים אגו-מניאקים, שחקניות רודפות תהילה, במאי רודף בצע והתסריטאי הקדוש.

צוות ההפקה של הסרט 'הטחנה הישנה' מגיע לווטרפורד שבוורמונט, עיירה זעירה ותמימה כמעט כמו פלזנטוויל, שבה כולם מכירים את כולם. תושבי העיירה מתלהבים מעצם הרעיון שיצלמו בעירם סרט הוליוודי, ולא חולמים לדרוש על זה כסף. יחד עם צוות ההפקה מגיעים לעיירה גם התככים ההוליוודיים. צוות השחקנים מרשים: שרה ג'סיקה פרקר, אלק בולדווין, ג'וליה סטיילס, פיליפ סימור הופמן ועוד.

יוצרי סרטים אוהבים לעשות סרטים חדשים על איך עושים סרטים. נשמע מבלבל?

יוצרי סרטים אוהבים לעשות סרטים חדשים על איך עושים סרטים. נשמע מבלבל?